Referent provozu - Praha

Jste pečliví, organizačně zdatní a máte rádi pořádek v administrativě? Hledáte smysluplnou práci v přátelském kolektivu?

Hledáme parťáka/parťačku, který/á má smysl pro detail, umí si zorganizovat práci a nezalekne se ani rutinních činností. Někoho, kdo se neztratí v administrativě a zvládne být oporou našemu technickému týmu i vedení společnosti.
CO VÁS U NÁS BUDE ČEKAT:
– Administrativní podpora pro hladký chod celé firmy
– Správa firemní pokladny a nákupů
– Komunikace s dodavateli a zajištění provozních potřeb
– Příprava podkladů pro fakturaci a mzdy
– Zajištění nástupů nových zaměstnanců a další personální administrativa
– Spolupráce s technickým oddělením a podpora jeho provozu
– Občasná výpomoc na pozici asistenta/asistentky vedení v případě potřeby
CO BUDEME ČEKAT MY OD VÁS:
– Zkušenosti s administrativními činnostmi (ideálně alespoň 1 rok)
– Základní orientaci v oblasti personalistiky a účetní agendy → výhodou, ale ne podmínkou
– Dobrou znalost práce na PC (MS Office, email, interní systémy)
– Znalost systému KROS4 a zkušenosti se sestavováním stavebních rozpočtů → výhodou, ale ne podmínkou
– Samostatnost, pečlivost a spolehlivost
– Schopnost pracovat v týmu i samostatně
– Řidičský průkaz sk. B → výhodou
PROČ BYCHOM VÁS MĚLI ZAJÍMAT PRÁVĚ MY?
– Přátelské prostředí ve stabilní společnosti
– Práce v dynamickém prostředí, které neustále roste
– Možnost být součástí různorodých projektů napříč firmou
– Motivující platové ohodnocení
– Multisport karta, která je po tříměsíční zkušební době plně hrazená

Pokud Vás tato pozice zaujala, ozvěte se nám! Rádi Vás poznáme.

kontaktujte nás

Pro další informace nebo dotazy nás neváhejte kontaktovat.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.