Referent provozu - Praha
Jste pečliví, organizačně zdatní a máte rádi pořádek v administrativě? Hledáte smysluplnou práci v přátelském kolektivu?
Hledáme parťáka/parťačku, který/á má smysl pro detail, umí si zorganizovat práci a nezalekne se ani rutinních činností. Někoho, kdo se neztratí v administrativě a zvládne být oporou našemu technickému týmu i vedení společnosti.
CO VÁS U NÁS BUDE ČEKAT:
– Administrativní podpora pro hladký chod celé firmy
– Správa firemní pokladny a nákupů
– Komunikace s dodavateli a zajištění provozních potřeb
– Příprava podkladů pro fakturaci a mzdy
– Zajištění nástupů nových zaměstnanců a další personální administrativa
– Spolupráce s technickým oddělením a podpora jeho provozu
– Občasná výpomoc na pozici asistenta/asistentky vedení v případě potřeby
CO BUDEME ČEKAT MY OD VÁS:
– Zkušenosti s administrativními činnostmi (ideálně alespoň 1 rok)
– Základní orientaci v oblasti personalistiky a účetní agendy → výhodou, ale ne podmínkou
– Dobrou znalost práce na PC (MS Office, email, interní systémy)
– Znalost systému KROS4 a zkušenosti se sestavováním stavebních rozpočtů → výhodou, ale ne podmínkou
– Samostatnost, pečlivost a spolehlivost
– Schopnost pracovat v týmu i samostatně
– Řidičský průkaz sk. B → výhodou
PROČ BYCHOM VÁS MĚLI ZAJÍMAT PRÁVĚ MY?
– Přátelské prostředí ve stabilní společnosti
– Práce v dynamickém prostředí, které neustále roste
– Možnost být součástí různorodých projektů napříč firmou
– Motivující platové ohodnocení
– Multisport karta, která je po tříměsíční zkušební době plně hrazená
Pokud Vás tato pozice zaujala, ozvěte se nám! Rádi Vás poznáme.